[UPDATE] Nominalizatii in sectiunea Multi-Channel sunt: iLeo cu "Redescopera Romania" (categoria Campanii digitale), McCann cu Vodafone – "Nunta" si Vodafone – "Cerebel" (ambele in Campanii digitale), "American ROM" (categoriile Campanii directe si Relatii publice) si Vodafone - "Chivu" (Relatii publice).
Lista agentiilor din Romania nominalizate la Golden Drum 2011 contine deocamdata 8 nume, pana joi, 6 octombrie, cand se vor anunta finalistii la ultimele 5 categorii (R.Direct campaigns, S.Digital campaigns, T.Events, U.Public relations, V.Innovative campaigns), acestea fiind cuprinse in sectiunea Multi-channel.
Pentru moment, din sectiunea Multi-channel s-au anuntat nominalizatii din categoria “Integrated communication campaigns”, unde McCann Erickson are doua lucrari nominalizate: American Rom si Vodafone - Nunta.
In sectiunea Single-Channel, Romania are nominalizari in categoriile: film (Leo Burnett, Next, Saatchi&Saatchi, Ogilvy), press (Publicis), outdoor (McCann, Ogilvy, Propaganda), radio (Ogilvy) si digital (Senior Interactive si Propaganda), dupa cum urmeaza:
Categoria Film:
1. Bergenbier Nefiltrata – Fata, semnat Leo Burnett
2. QFort – Dragoste cu repetitie, semnat Next Advertising
3. Lexus – Ben, semnat Saatchi&Saatchi Romania
4. Anim’Est – Trenul, semnat Ogilvy Romania
5. IQads – Gelozie, semnat Next Advertising
6. Societatea de Scleroza Multipla din Romania (SSMR) – Cutremurul, semnat Saatchi&Saatchi Romania
Categoria Press:
1. Renault – Star Wars, semnat Publicis
Categoria Outdoor:
1. ROM – American ROM, semnat McCann Erickson
2. SEAT – Riding the walls, semnat Ogilvy Romania
3. TAROM – Destinations (You are here), semnat Ogilvy Romania
4. HBO – In Deriva (Diana), semnat Propaganda
Categoria Radio
1. SEAT – GPS, semnat Ogilvy
Categoria Digital
1. Orange – Scrie pe cer, semnat Senior Interactive
2. Undercloud – Prima piesa de teatru jucata pe Facebook, semnat Propaganda
Comentarii