Headvertising a lansat pentru ARAS - Asociatia Romana Anti-SIDA un spot TV despre consecintele relatiilor sexuale neprotejate

Spotul TV "Testul", realizat de Headvertising pentru ARAS - Asociatia Romana Anti-SIDA, isi propune sa le atraga atentia femeilor ca printre consecintele relatiilor sexuale neprotejate nu sunt doar sarcinile nedorite, ci si infectiile cu transmitere sexuala, potrivit unei informari de presa din partea Headvertising. De asemenea, spotul promoveaza un serviciu gratuit de informare, de tip helpline, prin care ARAS furnizeaza informatii legate de infectiile cu transmitere sexuala (ITS).

Campania i se adreseaza unui target tanar, format din femei pentru care exista posibilitati mari de infectare cu HIV si ITS, determinate de stilul de viata, si face parte din proiectul "Este dreptul tau sa stii – proiect de promovare a sanatatii pentru femei", care este co-finantat de Fondul Social European, prin Progamul Dezvoltarea Resurselor Umane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

tony antoniu
acum 13 ani
Nu inteleg de ce e destinat femeilor ca si asa parca sunt speriate de bombe toate cand vine vorba de sex. Si barbatii se pot contamina in aceeasi masura daca nu se protejeaza


Branded


Related