Cred ca sunt doua aspecte fundamentale de care trebuie sa tii cont pentru ca mecanismul tau UGC sa functioneze. Primul ar fi sa te asiguri ca acel continut pe care il ceri oamenilor este interesant de generat ca proces (adica sa nu le ceri sa treaca prin foc si sabie, ci dimpotriva, sa fie fun si sa fie la indemana). Uneori chiar daca premiul este mare sau relevant, daca sarcina nu e simpla, amuzanta sau interesanta dintr-un anumit motiv, oamenii nu vor intra in joc. In al doilea rand, cred ca trebuie sa te gandesti bine la motivatia pe care ar avea-o potentialii participanti sa trimita si, in lipsa unei pretestari, sa-ti pui doua intrebari simple: “eu as face asta daca mi s-ar cere?”si “o persoana din target pe care eu o cunosc, ar face asta?”. Raspunsul la aceste intrebari, in special la prima, te va ajuta sa le ceri ceva decent.
Costin Radu (The Geeks): la ce sa fii atent cand faci un concurs de UGC
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: