Cred ca exista un soi de “teama” legata de campaniile de comunicare ce au o componenta mai mult sau mai putin importanta de UGC. Stiu ca, ori de cate ori am propus UGC au existat cateva reactii imediate de genul “Nu. Consumatorii nu au timp de asa ceva !” sau “Nu. E prea complicat !”. Cu toate astea am facut campanii ce au presupus aportul userului. De ce? Pentru ca uneori nu e atat de complicat si mai ales pentru ca sunt unii consumatori care au timp sa filmeze, fotografieze, scrie sau chiar sa compuna muzica. Iar timpul asta nu il da nimeni…ci si-l fac ei pentru ca le place. Provocarea e sa gasesti acea tema de UGC potrivita pe un anumit target, sa comunici target-ului cat mai simplu ceea ce are de facut si nu in ultimul rand sa incerci sa gasesti un echilibru intre complexitatea continutui generat si conceptul campaniei.
Vasile Alboiu (Senior Interactive): la ce sa fii atent cand faci un concurs de UGC
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: