Andy Lita (Ogilvy Interactive): la ce sa fii atent cand faci un concurs de UGC

Nu am un raspuns la intrebarea aceasta, ci, mai degraba, foarte multe intrebari.

In primul rand, intrebarile pe care ni le adresam noua si la care ar trebui sa le gasim singuri raspunsurile:  Care este obiectivul pe care il indeplinim prin colectarea de content? Cat de mult content ne dorim? Cum il vom gestiona? Cum recrutam pe cei ce il vor genera? Trebuie sau nu sa intervenim si noi? Care sunt resursele de care avem nevoie? Si asa mai departe...

Apoi, intrebari pe care si le va adresa utilizatorul, dar pentru care trebuie sa pregatim tot noi raspunsurile: De ce as genera content? Pot sa fac asta? Cat de usor imi va fi sa o fac? Nu am altceva mai bun de facut? etc.

Si, nu in ultimul rand, daca cineva crede ca mai sunt si alte intrebari suplimentare, il invit sa mi le adreseze…

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related