Misterele. Fac parte din vietile noastre si sunt, vrem sau nu, poate ingredientele care condimenteaza cotidianul pentru fiecare dintre noi. Iar misterele pot face parte dintr-un plan al soartei, dar, atentie, de multe ori sunt manmade si apartin unei campanii publicitare, ca cele de mai jos.
Drept raspuns la numarul de copii morti zilnic in lume, UNICEF a ales sa invaluie faptele in aura misterioasa a unei povesti. Astfel, s-a nascut “Kimbo”, campania care a adus un Silver la Cannes pentru JWT Madrid. “Kimbo” a exploatat o legenda africana potrivit careia, pentru a salva viata unui om, un altul trebuie sa-i ia numele ca destinul sa nu-l mai poata gasi. Baschetbalistul Pau Gasol a luat numele “Kimbo” in spotul pentru campanie. Au fost generate 110 noi materiale cu o valoare de aproximativ 390.000 de euro, 192.000 de vizite si peste 32.00 de inregistrari pe site-ul UNICEF. In Social Media, printr-o aplicatie pe Facebook, userii si-au schimbat propriile nume in Kimbo, ajutand astfel la crearea unei baze de date pentru UNICEF