Dan Sendroiu: cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale

Sa dea bine in poze sau pe youtube

Pandesc de o saptamana Facebook-ul si nu vad pe nimeni discutand despre executii neconventionale offline. Incerc sa-mi aduc aminte din lunile trecute, dar tot nimic. Desi in rastimpul asta s-au mai intamplat lucruri interesante prin oras. Cred ca astazi sansa unei executii offline sta in felul in care e transformata intr-un fel care sa-i permita sa circule online. De exemplu povestea cu Diesel Facepark. Executia nu era atat evenimentul la care au participat cateva sute de oameni, ci mai degraba filmuletul pe care l-au vazut cateva sute de mii.

De altfel eu chiar ma indoiesc ca evenimentul a fost mai mult decat un photo-session cu oamenii din agentie. As zice ca o executie offline buna nu trebuie sa fie nici macar reala cata vreme ea genereaza un ceva sharuibil online care e interesant.

A, sigur, sunt si cazuri in care executia offline iese atat de prost incat ajunge de rasul online-ului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related