Dan Sendroiu: cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale

Sa dea bine in poze sau pe youtube

Pandesc de o saptamana Facebook-ul si nu vad pe nimeni discutand despre executii neconventionale offline. Incerc sa-mi aduc aminte din lunile trecute, dar tot nimic. Desi in rastimpul asta s-au mai intamplat lucruri interesante prin oras. Cred ca astazi sansa unei executii offline sta in felul in care e transformata intr-un fel care sa-i permita sa circule online. De exemplu povestea cu Diesel Facepark. Executia nu era atat evenimentul la care au participat cateva sute de oameni, ci mai degraba filmuletul pe care l-au vazut cateva sute de mii.

De altfel eu chiar ma indoiesc ca evenimentul a fost mai mult decat un photo-session cu oamenii din agentie. As zice ca o executie offline buna nu trebuie sa fie nici macar reala cata vreme ea genereaza un ceva sharuibil online care e interesant.

A, sigur, sunt si cazuri in care executia offline iese atat de prost incat ajunge de rasul online-ului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related