Mihai Ene: cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale

O idee tare e ca un curcubeu

Secretul sta in idee, si nu in executie. Daca ideea din spatele campaniei este puternica, simpla, generoasa, relevanta si executiile decurg, apoi, inspaimantator de firesc. Acestea trebuie sa gadile si sa rasplateasca inteligenta si imaginatia receptorului. Sa fie vii, sa interactioneze firesc cu el si sa-i starneasca reactii. Iar el le va impartasi.

Cele mai multe "creatii neconventionale" care se intampla in jurul nostru urla chinuite de cei care au vrut cu orice pret "sa faca ceva tare care sa se raspandeasca viral". Cu cat te straduiesti mai tare s-o contorsionezi, cu atat executia te va trada si va ramane intepenita, fara a mai ajunge pe net. Dar "specialistii" nu se panicheaza in astfel de situatii, pentru ca au oricand la indemana traficantii de persoane, bloggeri care isi vand cititorii unora si altora, scriind la comanda, si nu pentru ca ideea in sine le-a atras atentia, nu pentru ca li s-a parut tare si simt nevoia sa impartaseasca experienta, nu pentru ca de-aia sunt bloggeri, ca sa scrie liber despre ceea ce vad, simt si gandesc.

Daca are nevoie de steroizi, atunci executia nu e buna. Arunc-o la cos si continua sa sapi.

O idee tare e ca un curcubeu. Nu te poti abtine sa-i faci poza sau sa spui lumii ca l-ai vazut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

dan anicescu
acum 13 ani
E minunat sa ai o idee tare dar....ca om de productie, iti spun ca si executia conteaza enorm. O idee brilianta executata execrabil nu inseamna decat un singur lucru : proiect esuat.

mihai ene
acum 13 ani
tell me about it!


Branded


Related