"Pasiuni care schimba vieti", campania locala Samsung pentru Jocurile Olimpice de la Londra 2012

Samsung Electronics, partener global al Jocurilor Olimpice la categoria echipamentelor wireless de comunicatie, a lansat in Romania campania "Pasiuni care schimba vieti" pentru Jocurile Olimpice de la Londra 2012.

In calitate de partener global al Jocurilor Olimpice din 2012, Samsung a lansat in Marea Britanie si campania de nominalizare a purtatorilor Flacarii Olimpice. In Londra, startul oficial a fost facut de David Beckham, brand ambassador Samsung.

Campania "Pasiuni care schimba vieti" strange povesti despre oameni care au reusit sa schimbe vieti prin pasiunile carora li s-au dedicat. Pana la 1 octombrie, pe microsite-ul eroilocali.ro, utilizatorii pot sa nominalize persoane cunoscute care au facut o diferenta in viata lor si a comunitatii lor. In urma unui proces de jurizare vor fi alese 20 de povesti finaliste, care vor fi afisate pe site. Apoi, intre 3 si 6 octombrie, publicul voteaza prin Like-uri care vor fi cei 5 castigatori care vor purta Flacara Olimpica la Londra in 2012.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related