Motivul pentru care am ales sa scriu despre spotul Magura nu se refera neaparat la ideea acestei reclame sau la modul in care a fost executata, ci mai degraba la conexiunile pe care vrand-nevrand le-am facut auzind sloganul. "Placeri combinate" Mie personal mi-a trezit imaginatia la viata , fara a face neaparat vreo asociere cu produsul pe care initial nici nu l-am bagat in seama. Si asta pentru ca ma incapatanez sa cred ca "o placere" ajunsa la acel grad de intensitate la care iti este imposibil sa nu o constientizezi, exclude in mod categoric o alta. De altfel, acelasi lucru cred ca se intampla si cu durerea. O mixtura de suferinte nu este niciodata perceputa ca atare, intrucat in mod sigur durerea cea mai pregnanta este cea care castiga intr-un fel suprematia in mintea ta.
Prajiturica cu placeri
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: