Graffiti BBDO si British American Tobacco au lansat campania de informare "Tigarile contrafacute pot contine orice"

"Tigarile contrafacute pot contine orice", campania nationala de informare realizata de Graffiti BBDO pentru clientul British American Tobacco, reprezinta o reactie la cresterea sustinuta a traficului de tigarete contrafacute, informeaza un comunicat emis de BBDO Romania. Campania contine panouri stradale si executii neconventionale, alaturi de componente de PR, dezvoltate de Graffiti Public Relations, si de comunicare digitala, dezvoltate de Kaleidoscope.

 

"Uneori, intr-o campanie publicitara, cea mai buna dramatizare este chiar realitatea. Am vrut sa aratam publicului cat mai direct si fara menajamente cum sunt fabricate tigarile de contrabanda, in spatii insalubre, cu o fauna bogata in rozatoare si insecte, de catre oameni care cred ca Igiena e doar un nume propriu. Am adus mesajul cat mai aproape de oameni nu numai prin panouri stradale, dar si prin executii neconventionale, in metrou, in benzinarii, pe strada si chiar si pe sosele", a spus Mihai Gongu (Creative Director, Graffiti BBDO).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Catalin Lascu
acum 13 ani
Foarte tare...bine gandit...campania e cu atat mai potrivita cu cat si tigarile pro-facute in fabricile proprii BAT prezinta aceeasi caracteristica: poti sa te astepti la orice gust si la orice mucegai de la un pachet de Kent la altul, am gasit pana si mici cioturi, ca in vremurile Carpatilor fara filtru. Daca e nevoie de dovezi, am vreo 14 pachete pastrate pentru analiza.
George Baciu
acum 13 ani
O campanie facuta cu cap, eu credeam ca e sponsorizata de vreo agentie guvernamentala. Chiar ma miram de calitatea reclamelor... :)


Branded


Related