Cosmote a lansat pe 15 septembrie primul spot realizat pe platforma de comunicare "Time to listen", o idee Papaya Advertising, care colaboreaza cu Ogilvy Romania pentru proiectele legate de business-ul post paid. Spotul "Fluturele" este adaptat de Papaya impreuna cu regizorul Constantin Pilavios dupa scurtmetrajul "What is that?", care ii apartine acestuia din urma.
"Acum cateva luni, Ogilvy Romania a propus o colaborare cu agentia noastra pentru servicii de strategie si creatie pentru clientul Cosmote, pentru proiectele legate de business-ul post paid. La vremea respectiva am propus o noua platforma de comunicare, pe care am intitulat-o 'Time to listen'. Daca pana atunci toti operatorii de telefonie mobila isi promovau ofertele promitand foarte mult timp de vorbit, Cosmote urma sa devina primul (singurul) care oferea timp pentru a-i asculta pe ceilalti. Pentru lansarea acestei platforme am propus sa ne folosim de filmul lui Constantin Pilavios, unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut in ultimii ani. Am recunoscut atunci ca este cea mai buna solutie de a lansa noua platforma, orice alta incercare palea din prima. Constantin si-a dat acordul si impreuna am lucrat la noul spot Cosmote, cu un challenge pe care nici unul dintre noi nu il mai avusese pana atunci - sa obtinem aceeasi emotie pe care scurt metrajul sau de aproape 6 minute o transmitea intr-un timp mult mai scurt. Daca am reusit sau nu... oricine poate sa le compare acum. Nu cred insa ca oricine isi poate permite sa judece implicarea Papaya in aceasta campanie", a declarat pentru IQads Robert Tiderle (Owner, Papaya Advertising).
"Fluturele este un remake al unui scurtmetraj pe care l-am scris si regizat in 2007. Faptul ca un brand de nivelul lui Cosmote mi-a propus sa il adaptez intr-un spot TV pentru publicul din Romania, a fost nu numai o provocare extraodinara, ci si o experienta minunata. Ma bucura faptul ca exista branduri care cred in continuare in oameni", a afirmat Constantin Pilavios.
Comentarii