Cum era acum 10 ani in publicitate in Romania si cum a evoluat publicitatea in acesti ani?
Acum 10 ani, incepea sa fie bine. Trecuseram de primele incercari, incepeau muntii publicitatii sa se increteasca si pe la noi. Connex-urile cu "Maria, Maria, maria-ta!" evoluau spre Xnet, Nea Becu, piticarul din Saftica facea FPS-ul un pic mai simpatic pentru romani, din pacate, insa, multi dintre romani dormeau fericiti, pentru ca FNI-ul lucra pentru ei. Intre timp, am avut varfuri mai multe si mai semete, uneori ne-am uitat de sus la piticii de Balcani sau chiar mai incolo, catre Tatra, dar am bagat si mult podis, in ultimii ani.
Un deceniu in 5 cuvinte
Inaintea consumatorului. Alaturi. In urma. Pot si in 3 cuvinte: Locomotiva. Tender. Vagon.
Cele mai frumoase amintiri legate de industrie, dar si cele mai neplacute
Anii dintre 30 si pana acum. Petrecerile din 1997, cand o pereche noua de adidasi era un motiv suficient ca toata agentia sa bea la birou pana dimineata. Sexul intamplator al oamenilor fara responsabilitati din aceleasi nopti si aceleasi birouri. Anii de invatat, incercat, muncit, bucurat, in care am facut din Leo Burnett agentia nr.1 din Romania, galele de la Ad'Or, Effie si Portoroz sau asteptarile febrile ca cei de la Cannes, Clio sau Epica sa isi actualizeze site-urile, sa vedem daca am luat ceva. Clientii mandri in fata concurentilor lor, atunci cand luau un premiu pentru creativitate. Branduri transformate in lideri de piata. Cei mai recenti 5 ani, in care am facut aproape ce am vrut, alaturi de cine am vrut si pentru cine am vrut, luandu-ne, in medie, 58 de zile libere pe an, iar din martie pana in octombrie, tinandu-ne de Happy Wednesday, ziua noastra de piscina si gratare. Amintiri neplacute? Le-am uitat.
Comentarii