10 ani de creativitate romaneasca, eveniment organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO), anunta componenta juriului care va avea sarcina de a evalua cele mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii zece ani. Un comunicat emis de Millenium People anunta ca printre criterii se afla: o strategie inovatoare, o idee originala si o executie de calitate si ca se vor premia lucrari care raman reprezentative pentru categoria lor.
Membrii juriului “10 ani de creativitate romaneasca” sunt: Adrian Preda – MRM, Adrian Botan – McCann Erickson Bucharest, Alina Gavrila-Bortun – Gavrila si Asociatii, Andrei Tripsa – Three, Bogdan Moraru – Propaganda, Bogdan Naumovici – 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle – Leo Burnett & Target, Catalin Rusu – Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita– DraftFCB Bucharest, Codin Caradimu – CAP, Corina Bacanu – DDB Bucharest, Costin Popescu – CAP, Cristian KIT Paul – Brandient, Cristian Munteanu – TBWA, Dani Macarie – Ogilvy Group, Dragos Coman - Carioca, Ema Prisca – Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei – Arsenoaiei & Matasel, Liviu David – Next Advertising, Liviu Turcanu – Mercury 360, Lucian Georgescu – GAV, Marius Ursache – Grapefruit, Mihai Fetcu – Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe – Gavrila si Asociatii, Laura Iane – Saatchi&Saatchi, Raluca Feher – CAP, Razvan Capanescu – Publicis Romania, Sorin Tranca – Friends Advertising, Stefan Vasilachi – GMP, Titus Dumitrescu – Ogilvy Romania, Vali Suciu – Odyssey Communication.