In urma procesului de rebranding, Pastel Group a devenit pastel

Cu ocazia implinirii a 5 ani de activitate, Pastel Group anunta reunirea tuturor serviciilor sub umbrela agentiei de comunicare integrata pastel, informeaza un comunicat emis de agentie. Procesul de rebranding a inclus modificari structurale pe toate palierele (resurse umane, client service, financiar, administrativ, know-how), lansarea unui nou site (pastel.com.ro), revitalizarea blogului (pastelblog.ro) si lansarea site-ului marketingexperiential.ro.

         

“Sloganul 'a bright experience' ne indica pozitionarea pe zona serviciilor de marketing experiential. In acelasi timp, arata ca noi insine suntem o experienta grozava pentru clientii nostri, prin lucrarile pe care le realizam, prin entuziasmul real al echipei, prin preocuparea continua de a oferi solutii”, a declarat Ioana Mucenic (Managing Partner pastel).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related