Buzz cu Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett) - Fresh si Valentin Lica (Copywriter, Leo Burnett) - Nefiltrat
IQads: Cum ati caracteriza target-ul pentru fiecare dintre cele doua produse: Bergenbier Fresh si Bergenbier Nefiltrata, promovate prin clipul Nefiltrat VS Fresh (Micutzu vs Narcotic Sound & Christian D)?
Victor Stroe (Fresh): Fresh sunt niste baieti fini, de vara, preocupati de ei si ar vrea sa-l vada pe David Guetta mixand in Romania. Mergi in cluburi sambata seara si faci cunostinta :)
Valentin Lica (Nefiltrat): Barbatul nefiltrat e barbatul clasic care nu merge pe kudos (plaja mamaia n.r.), nu poarta tricouri decoltate, nu are freza cu etaj, nu poarta ochelari de soare in club, nu-si face perciuni cui si nici nu frecventeaza terase de fite. El apreciaza un gratar cu baietii, muzica buna si femeile care sunt smart si apoi arata si bine.
IQads: Sunt si barbati care beau bere Fresh?
Victor Stroe: Voturile de pana acum (site&facebook) zic ca sunt mai multi fresh decat nefiltrati.
Valentin Lica: Sunt. Dar nu reprezinta o problema prea mare. Dar daca fenomenul asta fresh ia amploare, atunci va trebui sa intervenim.
IQads: In clip Micutzu spune despre femeile care beau bere nefiltrata ca sunt "naturale". Asta nu duce la concluzia ca femeile care beau Bergenbier Fresh sunt "artificiale"?
Victor Stroe: E ca si cum ar zice ca daca Real e supertare implica Barca e de aiurea, or nu-i cazul. Mai mult, naturaletea are multiple sensuri, unul poate fi “au naturelu’” francez :).
Valentin Lica: Sunt naturale, adica nu joaca teatru.
IQads: Exista posibilitatea ca femeile sa nu doreasca sa se asocieze cu Bergenbier Fresh de teama sa nu para "artificiale" sau “superficiale” tinand cont de versul: "Femeile noastre nu ne plac nici pentru bani nici pentru toale"?
Victor Stroe: Si asta e de bine sau de rau? Superficialitate pare necesara sa reusesti, vezi dream jobul care a innebunit Romania: asistenta TV. Cine nu detine aceasta calitate, inseamna ca e destul de adanc sa-si dea seama ca daca o arzi Fresh nu inseamna ca trebuie sa fii blana.
Valentin Lica: Cine e fresh e mandru ca e fresh. La fel si cu nefiltratii. Titulatura de fresh sau de nefiltrat nu se dobandeste, te nasti cu ea.
IQads: In clip se vorbeste clar de caldura, piscina, bronzat. Se mai potriveste contextul in conditiile in care acum e toamna si publicul-tinta nu se mai gandeste la vacanta?
Victor Stroe: E ca si cum as zice ca The Shining e un film tare doar daca il vad iarna. Tocmai atunci cand nu esti in vacanta, te gandesti cel mai mult la ea!
Valentin Lica: Se lasa frigul, lumea intra in case, se aduna pe net. Urca poze pe facebook din vacante. Taman atunci le dam un link pe wall si suntem pe aceeasi lungime de unda cu ei. Am fi putut sa le punem link-ul si la inceputul verii, dar il vedeau abia acum.
IQads: Melodia "Mamasita" e asociata imediat cu ideea de petrecere. Ce v-a facut sa alegeti cealalta melodie care reprezinta "tabara" lui Micutzu?
Victor Stroe: Initial a fost contactat Dr. Dre, dar era nas in weekendul ala.
Valentin Lica: Melodia “Mamasita” e 100% fresh si atunci am compus ceva 100% nefiltrat.
IQads: Am vazut un articol de teasing pe cancan.ro. Cum ati mai promovat clipul?
Victor Stroe: Ne bazam mult ca va fi dat viral. Primele semnale sunt de foarte bune: cine o vede, o preia! Numai cat am scris raspunsurile astea, am facut 200 de views.
Valentin Lica: Mai mult pe Facebook!
IQads: Mai urmeaza ceva dupa clip, in functie de categoria care are numarul cel mai mare de fani?
Victor Stroe: Daca merge bine si atingem cifrele cele mari, la cererea fanilor poate bagam un bis.
Valentin Lica: Barbatii nefiltrati sunt intotdeauna pregatiti pentru o noua confruntare.
Comentarii