Campania promotionala "Reincarca-te cu prospetime" a fost lansata de Kubis Interactive printr-o campanie online de teasing: "La tine cat dureaza?", constand intr-un vox pop postat pe latinecatdureaza.ro care incuraja vizitatorii sa raspunda la intrebare in comentarii. Campania "Reincarca-te cu prospetime" le ofera cumparatorilor de pachete promotionale Dero 2in1 si Coccolino cartele Cosmote cu minute.
"Totul a pornit de la un brief scurt, dar foarte clar: cu Dero 2in1 si Coccolino, prospetimea rufelor dureaza mult timp. Mesajul asa cum a fost formulat suna extrem de ofertant si intrigant, motiv pentru care a fost aproape obligatorie introducerea campaniei printr-o comunicare 'de teasing'. Kubis a venit cu o serie de propuneri de executie pentru aceasta componenta din care a fost selectata ideea 'vox pop'. Printre obiectivele campaniei se numara si atingerea unui public cat mai larg si starnirea interesului, prin urmare, 'La tine cat dureaza?' nu avea cum sa dea gres", a explicat Alina Ivan (New Business Manager, Kubis Interactive).