Conform unui studiu realizat recent de agentia Graffiti BBDO in colaborare cu Mercury Research, 71% dintre tinerii romani posesori de mobile sunt deschisi in a receptiona mesaje promotionale primite prin intermediul telefonului mobil. Aceasta medie este depasita in cazul tinerilor cu varste curpinse intre 15-20 de ani, procentul pe acest segment fiind de 75%.
Rezultatele studiului prezinta, din perspectiva comunicarii publicitare, o imagine globala a interesului pe care consumatorul roman il are fata de acest instrument de comunicare devenit vital in zilele noastre. Exploatarea acestui canal modern reprezinta un atu valorificabil de catre companii activand in domenii variate, crearea strategiilor de comunicare de acest gen impunand insa colaborarea cu agentii specializate. Datele furnizate de cercetarea realizata de Graffiti BBDO in colaborare cu Mercury Research releva, in primul rand, importanta pe care romanii o acorda telefonului mobil ca instrument. Astfel, pentru 41,5% dintre conationalii nostri, telefonul mobil reprezinta gadget-ul pe care l-ar pastra in cazul in care ar fi obligati sa decida asupra unui singur obiect din categoria electronicelor. Pe locul secund se plaseaza PC-ul, cu 36,5%, in vreme ce televizorul, aflat pe locul 3, intruneste doar 8% din preferinte.