Campania cu mesajul "Muzica clasica pe intelesul tuturor” a fost dezvoltata de Ogilvy pentru promovarea postului de muzica clasica Radio Romania Muzical, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania a fost lansata in cadrul festivalului George Enescu care are loc in perioada 1 septembrie – 25 septembrie 2011 si contine executii outdoor, spot-uri pentru online care vor fi difuzate si in cadrul festivalului (Primavara, Oda Bucuriei, Simfonia a 5-a, Muzica clasica pe intelesul tuturor), spot radio, executii in presa scrisa (Rapsodia albastra, Recviem, Oda bucuriei, Ghiocei), in online si materiale promotionale ce vor fi oferite la standul postului din Piata Festivalului (deschis in perioada 2 – 18 septembrie).
'Muzica clasica pe intelesul tuturor" este mesajul campaniei dezvoltate de Ogilvy pentru Radio Romania Muzical
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: