Am plecat de la CohnandJansen JWT nerabdatoare sa vad in ce consta noua campanie pentru Jacobs3in1 - "Cea mai tare gasca", pe care agentia urma sa o lanseze a doua zi. Atunci cand i-am intrebat care sunt proiectele lor preferate, mai toti incepeau sa vorbeasca despre campania Jacobs si apoi incercau sa isi domoleasca entuziasmul, aducandu-si aminte ca "stau de vorba cu presa".
Peter Stoica a fost cel care m-a intampinat la intrarea in curte si ghidul meu in turul agentiei. Angajat de curand, el se ocupa de receptie si e ca un PR intern, asa cum mi-a povestit mai tarziu Alina Tudose (Managing Director & Head of Strategy).
Comentarii
Sa te asociezi/ afiliezi/ lasi cumparat pentru a lucra cu 1-2 clienti e religia Cohn & Jansen fara de care nu ar supravietui in piata. In rest, vedem zi de zi cu ce mizerii decoreaza orasul: nici Mega Image nu mai e ce a fost:D
vezi baieti ca adevaru' doare mai rau ca minciuna :)