"I like to party"…

… "everybody does" vine continuarea. Si se va auzi in fiecare luna pana la sfarsitul anului, o data cu aparitia brosurii AVON. "Make luv" este tema muzicala a unei campanii dezvoltata de Gavrila&Asociatii pentru AVON Cosmetics Romania, o campanie a carei idée creativa sustine ca ziua femeii este in fiecare luna: "1 si 8 martie nu sunt suficiente.Femeile au o zi dedicata, o zi speciala in fiecare luna, iar aceasta zi este marcata de aparitia brosurii AVON, cea mai citita revista pentru femei." - Alina Gavrila, director de creatie la Gavrila&Asociatii.

Obiectivele campaniei tintesc in doua directii: (1) sa evidentieze aparitia lunara a brosurii si (2) sa determine clientele AVON sa ceara reprezentantelor brosura pentru a o putea consulta cu atentie, astfel incat sa aleaga produsele care li se potrivesc cel mai bine.
Campania acopera perioada septembrie - decembrie cu o serie de 5 executii, surprinzand un grup de 3 tinere cu personalitate, pline de buna dispozitie, in diverse locuri - in masina, la fitness, la coafor, in ziua aparitiei brosurii AVON. Spoturile, produse de Saga Film, s-au filmat de catre echipa Teemu Nikki (regizor) - Tudor Lucaciu (DOP).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related