Brandingul autobuzelor din "Bucharest City Tour" a fost realizat pro bono de Grey-G2

Agentia Grey-G2 a realizat pro bono brandingul autobuzelor turistice din cadrul proiectului "Bucharest City Tour", lansat de R.A.T.B in luna iulie pentru a incuraja vizitarea obiectivelor turistice din Bucuresti, informeaza un comunicat emis de Grey-G2.

"Daca odinioara strazile Bucurestilor erau cutreierate de calestile boierilor romani, secole mai tarziu apar cladiri impunatoare langa care sunt construite azi cafenele, mall-uri ori hoteluri de lux. Respiram aerul vechi si incarcat de istorie, admiram frumusetile arhitecturale, ne bucuram de verdeata parcurilor, de curiozitatea si agitatia oamenilor din jur. O urma a vremurilor trecute proiectata in peisaj autohton, 'vechi' si 'nou' pe fundalul celor trei culori mereu vii - am incercat sa imbracam in culoare, valori si realitati. Iar rezultatul nu este un contrast, este imbinarea placuta a doua timpuri istorice si culturale - trecut si prezent - la fel cum se vede Bucurestiul de la inaltime", a declarat Florina Alexandru (Art Director, Grey-G2 Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Sick O pathic
acum 13 ani
De unde si zicala "cat dai atata face". Prefer sa nu disec tarasenia dpdv creativ ca sa nu ma enervez mai rau. Incerc doar sa inteleg aceasta proasta miscare G2 (pion la nebun) si sa imi completez actele de emigrare.


Branded


Related