Agentia Grey-G2 a realizat pro bono brandingul autobuzelor turistice din cadrul proiectului "Bucharest City Tour", lansat de R.A.T.B in luna iulie pentru a incuraja vizitarea obiectivelor turistice din Bucuresti, informeaza un comunicat emis de Grey-G2.
"Daca odinioara strazile Bucurestilor erau cutreierate de calestile boierilor romani, secole mai tarziu apar cladiri impunatoare langa care sunt construite azi cafenele, mall-uri ori hoteluri de lux. Respiram aerul vechi si incarcat de istorie, admiram frumusetile arhitecturale, ne bucuram de verdeata parcurilor, de curiozitatea si agitatia oamenilor din jur. O urma a vremurilor trecute proiectata in peisaj autohton, 'vechi' si 'nou' pe fundalul celor trei culori mereu vii - am incercat sa imbracam in culoare, valori si realitati. Iar rezultatul nu este un contrast, este imbinarea placuta a doua timpuri istorice si culturale - trecut si prezent - la fel cum se vede Bucurestiul de la inaltime", a declarat Florina Alexandru (Art Director, Grey-G2 Romania).
Comentarii