Campania Adulmec.ro: "Nu poti sa iti rezolvi toate problemele de unul singur"

Campania outdoor pentru promovarea Adulmec.ro, agregator de oferte de grup si oferte instant, promoveaza site-ul ca fiind locul in care se gasesc alterative mai simple si confortabile pentru rezolvarea nevoilor zilnice, informeaza un comunicat emis de Adulmec.ro.

Mesajul campaniei outdoor este “Nu poti sa iti rezolvi toate problemele de unul singur”. Panourile afiseaza 3 situatii in care site-ul poate oferi alternative mai bune, accesand ofertele existente pentru saloane de frumusete, sali de gimnastica sau restaurante.

"Fiind un brand nou (de aproximativ 3-4 luni pe piata), am inceput printr-o campanie de informare. Din cercetarile facute inainte de conceperea strategiei de comunicare, am aflat ca multe persoane auzisera de Adulmec si recunosteau usor logo-ul (catelul albastru si numele Adulmec au fost promovate pe tricouri, stickere si cateva bannere la metrou in prealabil), dar nu stiau exact cu ce se ocupa acest brand. Astfel ne-am decis sa explicam utiliatea site-ului prin prezentarea unor situatii comune in care serviciile la pret redus de pe Adulmec.ro iti pot veni in ajutor. Iar cum brandul Adulmec.ro se vrea a fi unul la fel de ‘jucaus’ precum arata logo-ul, ne-am gandit sa abordam situatiile mai putin fericite intr-un mod usor ironic", au spus reprezentantii Adulmec.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related