In excursia de acum cativa ani din Spania am ramas extrem de surprins de cat de relaxata era toata lumea. Atat cei cu care am intrat in contact ca si turist, cat si simplii oameni de pe strada. Toata lumea zambea. M-am asteptat sa gasesc acelasi lucru in Portugalia avand in vedere ca le curge tot sange iberic prin vene. Se pare insa ca nici vestitul vin de Porto, nici cele trei sute de zile insorite pe an, nu pot sa aduca un zambet pe fata portughezilor intr-un 2011 de criza. Nici macar cei care au zambetul in fisa postului, ca receptionistii sau chelnerii, nu par sa mai reuseasca sa schiteze ceva. In schimb am avut un deja-vu cu micile smecherii ale omului care invata sa se descurce: taximetristul care ne-a facut de vreo douazeci de euro la o cursa, vanzatoarea care ne-a dat restul cu cinci euro mai putin, nota de plata la restaurant umflata cu produse inexistente. Dupa doua saptamani de excursie, daca nu ar fi fost autostrazile impecabile as fi putut jura ca nu am parasit gradina carpatica. Pana si reclamele la televizor sau emisiunile gen "Vacanta mare" (la ei e in mare voga un show cu oameni din epoca de piatra) par trase la indigo.
Portugalia - o destinatie stresata de criza
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii