In cadrul celei de-a sasea editii a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads si 24-FUN si sustinut de Radio Guerrilla, AXE Excite a prezentat in mod neconventional mesajul noii sale campanii de comunicare - “Si ingerii vor cadea in ispita”.
Chiar de luni, din prima seara a evenimentului, cei doi ingeri AXE care, daca n-ar fi avut in spate aripi albe de un metru si jumatate ar fi putut trece foarte usor drept doua fotomodele, i-au intampinat pe barbatii care veneau la ADfel cu invitatia de a se lasa fotografiati impreuna cu ele. Astfel, ei ramaneau cu o amintire placuta de la ADfel, fiind tag-uiti a doua zi pe Facebook in albumul dedicat activarii (1, 2 si 3), iar ele aveau timp sa-si dea seama daca printre ei se afla si cel pentru care au cazut pe Pamant. De-abia duminica, in ultima seara ADfel, avea sa se afle daca cei doi ingeri l-au gasit sau nu pe cel care le ispitise sa cada pe Pamant.
Intre timp, pe parcursul a trei seri, cei care au venit la Fabrica saptamana trecuta au avut ocazia sa se intreaca in cautat ingerii ascunsi pe tabla de joc afisata pe toate ecranele din terasa, in cadrul jocului prin SMS “Gaseste ingerii”. Cei care au fost cel mai rapizi in a gasi ingerii si cei care au acumulat cele mai multe puncte au fost premiati cu kituri AXE Excite.
In ultima seara a evenimentului a avut loc o proiectie de reclame „pacatoase” in care se intercalasera cartoane cu povestea ingerilor, de cand erau singure si se dadeau cu rolele linistite prin Rai, pana cand au simtit miros de AXE Excite si au cazut pe Pamant. La un moment dat, in mijlocul proiectiei, ingerii din terasa s-au intors spre ecranul mare din terasa si au inceput sa paseasca timid spre el, pe o muzica divina, printre fulgii parfumati cu AXE Excite care au inceput sa cada in terasa. Atunci s-a produs si dezvaluirea misterului. Intreaga terasa l-a vazut pe cel pentru care cazusera pe Pamant: era vorba de protagonistul spotului AXE Excite, a carui varianta pentru cinema a fost difuzata in premiera in Romania, la ADfel