Desperados a adus spiritul petrecerilor nebune la ADfel

Desperados a adus spiritul petrecerilor nebune la ADfel

Cinci experiente de brand neasteptate au recreat la ADfel universul fantastic Desperados, berea cu gust de tequila asociata petrecerilor nebune si distractiei. Participantii din Fabrica au dat viata celor mai wild viziuni artistice in cadrul experientei Wild Painting si si-au aplicat unul dintre cele 60 de modele de tatuaje inscrise la Desperados Wild Tattoo Design Competiton, au demonstrat ca stiu pasii prin care o petrecere devine cu adevarat nebuna prin proiectia de reclame Wild Party Tutorial care a fost creata chiar de comunitatea creativa IQads, si au dat glas celor mai nebunesti declaratii de dragoste la Wild Declarations of Love si Wild Networking.

Desperados Wild Tattoo Design Competition
Cei mai creativi dintre amatorii de petreceri wild au putut sa ilustreze universul Desperados intr-o competitie de design de tatuaje. Folosind culorile Desperados (rosu, galben, verde si negru) pentru inspiratie, concurentii de la Desperados Wild Tattoo Design Competition au inscris timp de o saptamana propriile viziuni despre petrecerile fantasice, fara ore de incheiere. In functie de cat de mult s-au regasit petrecaretii din online in tatuajele astfel create, acestia au votat pe platforma TheCreator designul preferat. Dupa ce se va face suma notelor acordate de publicul care a votat online si a celor acordate de un juriu profesionist, autorul tatuajului castigator va fi rasplatit cu un premiu de 3.000 de lei.

Ca dovada ca nu ii sperie o petrecere cu final neasteptat, adevaratii party animals care au venit la ADfel au facut coada la un salon de tatuaje creat de Desperados in Fabrica. Dupa ce au ales din catalogul cu cele peste 60 de tatuaje inscrise la Desperados Wild Tattoo Design Competion, participantii de la eveniment s-au lasat pictati cu iguane, catuse, lansatoare de sticle Desperados, serpi, buton de “turn on”, capete de morti, mesaje de revolutionare a petrecerilor si sticle de bere cu gust de tequila. In functie de ce tatuaje au ales, oamenii de la ADfel au decis astfel si castigatorul premiului pentru cel mai aplicat tatuaj la ADfel: Ruxandra Oprea, autoarea designului “Lemon Headphones”, a castigat al doilea premiu de 3.000 de lei.

Wild Painting: de la alb, la mazgalituri, la opere de arta
Culorile vii care exprima universul fantastic Desperados au colorat si mai mult terasa Fabrica prin panzele pictate la Wild Painting. Invitati de planse uriase si albe si nu mai putin de 40 de ustensile de pictat, de la pensule fine pana la bidinele si trafaleti, artistii amatori sau profesionisti care au venit la ADfel au dat viata celor mai wild viziuni artistice. Cu multa dezinvoltura, participantii au pictat iguane, personaje fantastice, pupeze, instrumente de pictat sau capete de craniu. Cel mai spectaculos de urmarit a fost realizarea unei picturi in stil Pollock, executata doar din stropituri de vopsea viu colorata. Creatiile au bucurat publicul ADfel pana la sfarsitul evenimentului, fiind expuse in terasa.

Petrecerile nebune: de la A la Z, sau de la pregatirea de acasa la after-hours
Cei mai inspirati oameni din comunitatea creativa IQads, care nu se multumesc sa ia parte la evenimente nebune, ci contribuie activ la crearea lor, au avut un rol esential in crearea Tutorialului Wild Party, powered by Desperados. Acestia au demonstrat ca pot porni oricand o petrecere dementa aratand ca stiu ce presupune fiecare etapa: de la pregatirea de acasa, la ajunsul la party, urmate de small talk cu invitatii, warm up party si ajungand la flirt, nebunie si apoi chill-out si after-hours. Pe blogul IQads au fost primite aproape 50 de comentarii cu propuneri de reclame care exprima cel mai bine fiecare dintre acesti pasi fara de care nicio petrecere nu este memorabila. Participantii sunt premiati pe masura chefului lor de petrecere, cu bere Desperados si catuse. Mai mult, in cadrul ADfel a avut loc o proiectie cu cele mai reusite dintre reclamele propuse, cu fiecare dintre elementele necesare pentru o petrecere wild, alaturi de numele celui care le-a propus.

Si iguanele si-ar da Wild Declarations of Love
Cuplurile au putut sa experimenteze ceva neconventional si sa iasa complet din rutina dandu-si Wild Declarations of Love in fata tuturor celor care au venit la Fabrica. Pentru a condimenta putin lucrurile, partenerii si-au dat frau liber sentimentelor cele mai nebunesti si au trimis doar declaratii care contineau si cuvantul “iguana”. Asa s-a ajuns la mesaje precum "Vreau sa simt atingerea ta si sub tandretea ei sa curga pe mine o ploaie de culori intense transformandu-ma intr-o iguana care nu se poate hotari intre rosu si verde...", "La Fabrica sunt desperados dupa iguana ta!", "De la o iguana cu funditza roz si creasta blonda la o iguana punkista tatuata...te ador baaiii" sau "Mi se face pielea de iguana cand te vad. Daca nu vei fi a mea va fi prapad!". Din jumatate in jumatate de ora au fost premiate cele mai demente declaratii, cuplurile primind catuse, bere Desperados si certificat de casatorie.

Wild Networking: cuceriri in 160 de caractere
Cei care voiau sa duca experienta declaratiilor amuzante cu un pas mai departe s-au putut casatori in orb la Wild Networking, un concept care da peste cap ideea conventionala de intalnire si de relatie care evolueaza in timp. Fetele si baietii singuri care s-au inscris prin SMS la cea mai nebuna experienta de match-making au putut sa plece acasa casatoriti cu un strain care i-a cucerit printr-o declaratie de dragoste. Sarcina celor care au trimis declaratii prin SMS a fost cu atat mai provocatoare cu cat ei nu erau nevoiti doar sa se incadreze in cele 160 de caractere, ci si sa includa in text un cuvant-surpriza, care nu ar fi avut ce cauta in declaratiile clasice. Astfel, pe ecranele din Fabrica au fost afisate cereri in casatorie precum “Tu iti dai seama ca ce-ar putea incepe in seara asta intre noi s-ar putea lasa cu un tatuaj?”, “Eu am catuse, tu ai curaj?”, “Daquila maquila you drink so wild a tequila. Just do it slow, I Like is so…”. Cele mai creative mesaje au primit raspunsul “da” din partea celor care au ales sa se lase curtati, iar cuplurilor astfel formate li s-a dat binecuvantarea Desperados cum ca sunt cu adevarat petrecareti si, cadou de nunta, o pereche de catuse si bere Desperados.

Despre Desperados
Desperados este berea cu gust de tequila asociata petrecerilor nebune si distractiei. Este gustul exotic dat de combinatia de bere cu  tequila, dar este si gustul libertatii, al curajului, al distractiei salbatice. Simbolul reptilei sta marturie pentru personalitatea spontana a marcii. Desperados se adreseaza in special consumatorilor mereu in cautare de provocari, initiind in Romania petrecerile cu o puternica experienta senzoriala. Invitatii danseaza alaturi de iguane si serpi, isi elibereaza energiile in salonul de tatuaje, jongleaza cu focul, dau frau sentimentelor si se casatoresc in Capela Desperados.

Despre ADfel
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24FUN care ofera in fiecare an o saptamana in care publicul traieste experiente inedite in jurul brandurilor. ADfel a ajuns la a sasea editie sia avut loc in perioada 15-21 august la Club Fabrica.

Despre IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related