Agrafa a adus Kitul de supravietuire urbana la ADfel

In doua seri de ADfel, cei care au venit la eveniment au primit “kitul de supravietuire urbana”, un set de carti de vizita cu mesaje speciale, pentru situatii ceva mai neobisnuite.

Fie ca este vorba despre un vecin care asculta muzica la un volum mult prea mare sau despre un chelner care isi face treaba oricum mai putin cu zambetul pe buze, cei de la Agrafa Print Services le-au oferit celor prezenti la ADfel o selectie de carti de vizita cu mesaje care amendeaza comportamentul celor din jurul nostru.

 

Kiturile au fost primite cu mare entuziasm mai ales de cei care sunt soferi si stiu ce inseamna sa gasesti un loc de parcare intr-un oras precum Bucuresti, dar si de cei care partasi, fara voia lor, la pasiunile muzicale ale vecinilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related