In cadrul celei de-a sasea editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat IQads si 24-FUN, a avut loc si ADfel Galleries, expozitia de campanii neconventionale realizate in 2010 in toata lumea.
Expozitia a cuprins o serie de studii de caz ale unora dintre cele mai premiate campanii neconventionale, la festivaluri precum Golden Drum, New York Festivals, Clio Awards, Epica Awards, Eurobest, Golden Hammer sau London International Awards. Studiile de caz au fost tiparite cu sprijinul partenerului ADfel Galleries, MyPoster, unul dintre cele mai cunoscute servicii online pentru printare si inramare de postere si fotografii.
De la campanii pentru un brand care a creat o retea sociala pentru pasionatii de fotografie si de lepse online si pana la reteau de magazine care a adus experienta cumparaturilor in spatiul metroului sau parfumul care a facut ca ingerii sa coboare pe Pamant prin intermediul unor holograme, ADfel Galleries a prezentat unele dintre cele mai inovative activari de brand care au fost realizate in 2010.
De asemenea, in prima seara a evenimentului ADfel a fost proiectata o selectie de studii de caz video oferite de festivalurile partenere in cadrul ADfel Galleries - Golden Drum, New York Festivals, Clio Awards, Epica Awards, Eurobest, Golden Hammer, Effie Romania, Effie Global Competition si London International Awards. Acestea au prezentat povestea din spatele campaniilor si au explicat mecanismele prin intermediul carora acestea au implicat consumatorii in povestile brandurilor.
ADfel Galleries are loc in Club Fabrica (11 Iunie, nr. 50) pana la finalul ADfel, pe 21 august. Mai multe forografii de la expozitie gasiti aici.