Cei care au venit aseara la ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads si 24-FUN la Fabrica, au fost invitati de catre Jameson sa afle mai multe despre spiritul irlandez, urmand ca diseara sa-i puna efectiv la treaba pe cei care se incumeta sa raspunda provocarii „Release your inner Irish”.
Pentru inceput, insa, aseara, Jameson a facut pentru publicul din Fabrica o scurta introducere despre ce inseamna spiritul irlandez, prezentand selectii de reclame populate de tot felul de spiridusi si curcubee la capatul carora se afla renumita oala plina cu aur, reclame care vorbeau despre norocul irlandezilor, despre cum ii incita Loteria Nationala Irlandeza sau cum li se adreseaza Banca Nationala Irlandeza, despre St. Patrick’s Day, despre contagioasele dansuri irlandeze, despre puburile irlandeze, dar si clipuri cu peisaje fascinante din Irlanda, realizate pentru promovarea turismului irlandez.
Printre povestile care s-au spus despre Irlandezi in reclame, s-au aflat si aventurile lui John Jameson, cel care a creat cel mai bine vandut whiskey irlandez din lume. De pilda, in timpul unei furtuni pe mare, n-a ezitat sa infrunte urgia valurilor si a salvat un butoi de whiskey de la inec. Altadata, cand intregul Dublin a fost victima unui incendiu, Jameson a fost cel care a gasit solutia sa inunde tot orasul pentru a salva desigur, pe toata lumea, dar mai ales ce era mai de pret pentru el: distileria sa din Bow Street.
Diseara, Jameson ii va provoca pe curajosi la o competitie de public speaking in irlandeza, discursurile de recitat fiind din cele mai diverse: bancuri, cantece, poezii, juraminte de nunta, proverbe. Cei mai buni dintre participanti vor fi invitati la o sesiune de mentorat Jameson Irish Whiskey, sustinuta de Cosmin Lupan, brand ambassador. Vor fi prezentate istoria si traditia brandului, productia si gama de produse, care vor putea fi degustate de participanti, impreuna cu povestile lui Cosmin.