Activarea neconventionala de la ADfel pentru minidepozitul cu autoservire EuroMiniStorage, gandita si implementata de Rusu+Bortun Brand Growers, s-a inscris sub conceptul “pasiunile ar trebui sa-ti ocupe timp, nu spatiu”, informeaza un comunicat emis de Rusu+Bortun Brand Growers.
EuroMiniStorage si-a propus astfel sa ii inspire pe motociclisti, biciclisti, snowboarderi si alti pasionati sa-si petreaca mai mult timp practicand sportul preferat si, in acelasi timp, sa ocupe cat mai putin spatiu cu obiectele necesare hobby-urilor lor.
"Din nevoia de spatiu, foarte multi tineri renunta la locuri utile din casa pentru a-si depozita scuterul sau placa. Cand e party si-i inghesuiala la baie, e bine sa ai o a doua toaleta utilizabila. Si pac, dai cu nasul de-o bicla contorsionata. Ne-am gandit c-ar fi relevant pentru publicul EuroMiniStorage sa traiasca la ADfel o astfel de experienta", a afirmat Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner, Rusu+Bortun Brand Growers).
Echipa Rusu+Bortun care s-a implicat in proiect e formata din: Adrian Grigore (Junior Project Manager), Tudor Nastase (Senior Designer) si Catalin Rusu (Copywriter&Creative Director).
Din partea EuroMiniStorage s-a implicat Alina Oprea (Sales & Marketing Executive).
Bicicletele folosite in executie au fost furnizate de Mai Mult Verde & Cicloteque.