The LivingSocial Taxi. E genul de activitate care o sa placa mult iubitorilor de oferte. Pentru ca experimentul e o combinatie de noroc, inspiratie si o ideea creativa care e usor de iubit de catre consumatori. Cam asta ar fi descrierea pe scurt a activitatii realizate de site-ul de oferte Living Social care punea consumatorii in fata unei propuneri imposibil de refuzat: continui cu drumul tau plicticos si previzibil sau te lasi pe mana noastra sa facem ceva tare impreuna? Ghiciti ce-a ales majoritatea.
Sistemul functiona cam asa: clientii se urcau in taxiul LivingSocial fara sa banuiasca ce fel de calatorie era pregatita pentru ei. Undeva, pe parcursul traseului, soferul prietenos Ray pornea alarma care trezea orice calator din reverie si isi surprindea clientii cu urmatoarea oferta: iti continui drumul pana unde voiai initial sau faci o activitate care iti va fi aleasa in functie de partea pe care va pica un zar virtual. Nu stiu daca ametiti de luminile de la alarma sau impinsi de natura curioasa a oamenilor, majoritatea a acceptat.
Asadar, o plimbare banala pana la King’s Cross, sa spunem, s-a transformat intr-o sedinta de chess-fighting, o lectie cooking master, o experienta in salbaticie, o lectie de aerobic la bara de striptease, o croaziera cu un speedboat pe Tamisa, un test drive cu o masina de lux sau o sesiune de pedichiura facuta de pesti. Toti participantii la activitati au profitat de reduceri de peste 50% din pretul original. Ce modalitate mai buna de a atrage cat mai multi abonati la site-ul de oferte Living Social decat prin expresiile foarte multumite ale unor oameni care, desi n-au facut nimic din ce nu stiam deja, s-au distrat foarte bine? Carpe diem, mai ales pe bancheta din spate a taxiului Living Social.