Cu taxiul LivingSocial s-ar putea sa ajungi intr-o destinatie mai palpitanta decat ti-ai propus

Cu taxiul LivingSocial s-ar putea sa ajungi intr-o destinatie mai palpitanta decat ti-ai propus

The LivingSocial Taxi. E genul de activitate care o sa placa mult iubitorilor de oferte. Pentru ca experimentul e o combinatie de noroc, inspiratie si o ideea creativa care e usor de iubit de catre consumatori. Cam asta ar fi descrierea pe scurt a activitatii realizate de site-ul de oferte Living Social care punea consumatorii in fata unei propuneri imposibil de refuzat: continui cu drumul tau plicticos si previzibil sau te lasi pe mana noastra sa facem ceva tare impreuna? Ghiciti ce-a ales majoritatea.

Sistemul functiona cam asa: clientii se urcau in taxiul LivingSocial fara sa banuiasca ce fel de calatorie era pregatita pentru ei. Undeva, pe parcursul traseului, soferul prietenos Ray pornea alarma care trezea orice calator din reverie si isi surprindea clientii cu urmatoarea oferta: iti continui drumul pana unde voiai initial sau faci o activitate care iti va fi aleasa in functie de partea pe care va pica un zar virtual. Nu stiu daca ametiti de luminile de la alarma sau impinsi de natura curioasa a oamenilor, majoritatea a acceptat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related