Redactia IQads a lansat Suplimentul ADfel 2011

Redactia IQads a lansat Suplimentul ADfel 2011

Suplimentul ADfel 2011, distribuit alaturi de ghidul 24-FUN, a fost lansat de redactia IQads pentru a anunta editia a 6-a a evenimentului de branded entertainment ADfel, care are loc intre 15 si 21 august la Fabrica. Suplimentul cuprinde articole despre editia de anul trecut a evenimentului, raspunsuri ale mai multor publicitari romani despre efectele publicitatii neconventionale in retelele sociale, articole scrise de editorii IQads despre executii neconventionale din Romania si din strainatate, dar si indicii despre editia de anul acesta.

Articolul "Peste 100 de experiente de brand neasteptate la ADfel 2010" arata cum au prins viata peste 70 de idei neconventionale pentru branduri comerciale si peste 30 de branduri culturale la editia a 5-a ADfel, care a avut loc la terasa La Motoare.

La intrebarea "Cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale?" au raspuns creativi din mai multe agentii romanesti: Dinu Panescu (McCann Erickson Romania), Liviu David (Next Advertising), Valentin Lica (Leo Burnett), Albert Nica (Ogilvy Group), Mihai Ene (THE SECRET SERVICE) si Dan Sendroiu (Graffiti BBDO).

Articolele din Supliment contin: povesti ale catorva dintre cele mai reusite campanii neconventionale romanesti din ultima vreme ("Prin Bucuresti, neconventionale la Bulivar"), impresii despre flash mob-urile realizate de branduri in Romania pana in prezent ("Cine-a pus flash mobu-n drum?"), povesti ale mai multor campanii neconventionale din strainatate, de la campanii care s-au bazat pe elemente de surpriza, executii neconventionale desfasurate in mall-urile din intreaga lume si campanii care au folosit QR Codes, pana la campanii invaluite cu totul in mister.

Si pentru ca anul acesta McCann Erickson a avut cea mai mare performanta obtinuta pana acum de o agentie din Romania, castigand 9 premii la festivalul Cannes Lions si alte 3 medalii la New York Festivals si 2 trofee la Effie Romania, Suplimentul ADfel 2011 prezinta povestea campaniei "American ROM".

Suplimentul este tiparit in 50.000 de exemplare si este distribuit in Bucuresti alaturi de ghidul 24-FUN. El poate fi citit si in varianta online aici.

 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related