Astazi este prima zi a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads si 24-FUN. Timp de o saptamana, la Fabrica sunt asteptati cei care prefera un mod aparte de distractie, care sa le stimuleze curiozitatea si sa-i rasplateasca prin bucuria de a descoperi autorul surprizelor care li se intampla.
Cei care vor pasi astazi in terasa Fabrica vor vedea cum au cazut ingerii in ispita si vor avea ocazia sa-i intrebe ce anume a fost atat de irezistibil incat i-a facut sa cada pe Pamant.
O alta descoperire pe care participantii sunt invitati sa o faca la ADfel este motivul pentru care a fost nevoie sa se aduca un numar mai mare de extinctoare decat de obicei.
Din programul serii fac parte doua proiectii de campanii neconventionale, care sa acopere gusturile tuturor: si ale celor care apreciaza publicitatea offline si vor sa vada executii si happeninguri palpabile, cu care pot interactiona in viata reala, dar si ale celor care sunt pasionati de publicitatea online si apreciaza executiile care ies din tipar si transforma navigarea pe internet intr-o experienta de brand memorabila.
Dar pana la inceperea programului, cei prezenti in terasa se vor putea delecta cu Suplimentul ADfel, care contine, printre altele, si sugestii de la cativa publicitari romani care au realizat campanii neconventionale despre cum ar trebui sa fie o astfel de campanie ca sa se raspandeasca in retelele sociale.
In cadrul ADfel Galleries se vor gasi cele mai premiate campanii neconventionale realizate de agentii internationale de publicitate.
De astazi incepe si votul online pentru Desperados Wild Tattoo Design Competition, care se desfasoara pe platforma TheCreator.ro. Incepand de joi, participantii la ADfel isi vor putea alege si aplica dintre aceste tatuaje, iar cel mai aplicat dintre ele va fi premiat.
ADfel se va desfasura in perioada 15-21 august, la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50.
IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.
24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor city-guide (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distributie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania.
Comentarii