Nokia a incheiat colaborarea cu Wieden + Kennedy Londra pentru a se indeparta de modelul "agency of record"

Nokia nu mai face parte din portofoliul agentiei Wieden + Kennedy, Londra, potrivit adage.com (http://bit.ly/nnSekD). Reprezentanti din partea Nokia au declarat ca despartirea de W+K se datoreaza dorintei companiei de a se indeparta de modelul agency of record (AOR).

Acest anunt vine dupa lansarea pe piata a spotului realizat cu tehnica stop motion, creat de Wieden + Kennedy Londra pentru Nokia N8. Spotul este ultima creatie realizata de agentie pentru compania finlandeza. Wieden + Kenney Londra a fost AOR pentru Nokia inca din 2007.

"Ultimele sase luni au marcat o schimbare importanta in business-ul Nokia si in strategia de marketing. Acest lucru a rezultat intr-o evolutia a relatiilor noastre cu agentiile partenere. Ar fi nepotrivit sa speculez in legatura cu planurile noastre pentru viitor, dar pot spune ca planuim sa mergem inainte si sa ne indepartam de modelul 'agency of record’ si sa investim in reteaua noastra ampla de agentii partenere”, a declarat un reprezentant Nokia pentru AdAge.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related