Astazi este ultima zi in care tinerii care isi doresc sa invete sa creeze o campanie de publicitate de la zero, cu ajutorul profesionistilor din industrie, se pot inscrie la Atelierele IQads Kadett. Programul este organizat de IQads cu sprijinul Grolsch, Proud Sponsor of the Experimentalists since 1615, si se desfasoara in perioada 12-21 august in Club Kadett.
Pentru ca proiectele IQads din zona educationala se desfasoara sub umbrela IQads Kadett, program care identifica si contribuie la formarea tinerilor talentati pentru industria de marcom, cei 25 de participanti care vor fi selectati pentru Atelierele IQads Kadett vor primi, la finalul proiectului, un cod de acces gratuit pentru testul de aptitudini IQads Kadett, care le va indica compatibilitatea cu meseria aleasa si le va permite accesul in program.
Pentru inscrierea in Atelierele IQads Kadett by Grolsch, tinerii interesati trebuie sa trimita pana diseara, la ora 23:59, un e-mail la adresa [email protected] cu urmatoarele informatii: datele de contact, CV-ul, campania de publicitate favorita si 3 motive pentru alegere, precum si o scrisoare de motivatie care sa raspunda la intrebarea "In ce departament ti-ar placea sa lucrezi in cadrul unei agentii de publicitate?".
Timp de o saptamana, cei 25 de participanti la proiect vor fi indrumati in eforturile lor de a propune o campanie de promovare pentru brief-ul oferit de Grolsch de catre Andreea Munteanu (Grolsch), Andrei Tripsa (Creative Partner, Three), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO).
Mai multe informatii se afla pe site-ul Atelierele.IQadsKadett.ro.