IAA Romania, cu sprijinul Unilever SCE si Stella Artois organizeaza Marti, 13 Decembrie 2005, la Hotel Sofitel, Conferinta anuala IAA cu tema " The Making of a Name". Anul acesta invitatul IAA este Steve Rivkin, una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume. Aceasta este a 2-a conferinta nationala organizata de IAA, dupa cea care l-a avut drept invitat pe Jack Trout in 2004.
Stella Artois si Unilever South Central Europe s-au asociat pentru a face aceasta conferinta posibila, si pentru a continua astfel impreuna seria de evenimente dedicate industriei de publicitate din Romania.
Steve Rivkin este, alaturi de Jack Trout , co-autorul unor opere cunoscute in domeniu: The New Positioning - (Noua Pozitionare), The Power of Simplicity - (Puterea Simplitatii) si Differentiate or Die si se afla la originea conceptului de pozitionare care a revolutionat strategia de brand in lumea intreaga.
Are o bogata experienta in marketing, publicitate, naming, brand identity, comunicare corporatista, PR si jurnalism. In 2002, revolutioneaza ideea de inovatie in marketing, prin publicarea cartii - IdeaWise, un ghid despre perceptia, utilizarea si adaptarea ideilor inovative.