Sambata asta prin Centrul Vechi mi-au atras atentia 3 lucruri interesante: vanzatorul de inghetata de la Divan care face spectacol aruncand cupele, targul de haine vintage si labirintul din gard viu Peroni, care aduce la realitate o bucatica din spotul “Vivi la vita Peroni”.
Vizitatorii Centrului Vechi intra pe poarta Peroni si apoi merg spre centrul labirintului, unde gasesc o statuie si 2 bancute care imita clapele unui pian. Cand am ajuns eu, tocmai se fotografiau niste tineri italieni.
Peretii labirintului contin si leduri, care insa nu erau aprinse cand m-am intors seara. Daca ar fi fost luminile aprinse si mai era pus si mambo-ul italian din spot, era perfect!
[UPDATE] Cand m-am intors luni seara, pe peretii labirintului erau aprinse leduri portocalii, care aratau ca licuricii din spot. In plus, in centrul labirintului a aparut si un telescop branduit cu Peroni, unde un reprezentant de la Observatorul Astronomic ne arata steaua Vega.
Oricum, lumea intra si se amuza mergand prin labirint, mai ales grupurile de prieteni, adica cei care urma sa se opreasca la o bere in Centrul Vechi. O executie neconventionala care reuseste sa te scoata in evidenta exact in zona in care concurezi cu cele mai multe beri.
[UPDATE] Potrivit unui comunicat emis ulterior de The Group, proiectul neconventional a fost implementatat de Pepper Communication, pornind de la un concept propus de Saatchi & Saatchi, agentia de brand a Peroni.
"Labirintul Peroni a fost o provocare pe care am indragit-o de la inceput. A prins viata sub ochii nostri un proiect frumos care ne-a pus la incercare ingeniozitatea logistica. Acest proiect ne-a provocat sa materializam un stil de viata, sa-l facem accesibil oricui. De altfel, colaborarea noastra cu Ursus Breweries sta sub semnul entuziasmului ca putem sa aducem la viata povesti proaspete si indraznete pentru aceste branduri", a declarat Sorina Mihai (Managing Director, Pepper Communication).