Primul film horror interactiv de la Hollywood: Christina are nevoie de Like-urile si comentariile tale pentru a evada

Primul film horror interactiv de la Hollywood: Christina are nevoie de Like-urile si comentariile tale pentru a evada

“Help Me! I’ve been kidnapped! This is a picture of where I'm being held. Call the police. Help me!” – a fost primul post pe Facebook scris de Christina Perasso in momentul in care si-a dat seama ca a fost rapita si ca e tinuta captiva intr-o camera fara iesire, in care singura legatura cu exteriorul este un laptop (un laptop Toshiba Satellite P775, cu procesor Intel Core i7 - adevaratul personaj principal al filmului "Inside"). Cu aceasta scena s-a incheiat episodul I din “Inside”, primul horror social de la Hollywood. Si tot aceasta a fost singura parte a filmului asupra careia producatorii proiectului "The Inside Experience", creat de Toshiba si Intel, au avut control total.

 

Continuarea filmului a fost decisa de utilizatorii de Facebook, Twitter si YouTube care au primit informatii de la Christina (personaj interpretat de Emmy Rossum) de pe conturile ei din social media (Christina Perasso pe Facebook, @ChristinaP887 pe Twitter, cristinaperraso pe YouTube) si de pe site-ul theinsideexperience.com.

Pagina de Facebook "The Inside Experience" are peste 55.500 de fani, iar pagina Christinei Perasso (pe care utilizatorii nu au voie sa mentioneze ca e vorba de o fictiune) are mai mult de 22.800 de fani.

De asemenea, @ChristinaP887 are 3.500 de followers pe Twitter, iar cele 7 clipuri urcate pe YouTube pe canalul cristinaperasso au zeci de mii de vizualizari. Aici se mai duce putin din senzatia de realitate pentru ca descrierea utilizatorului este "fictional character".

Din cand in cand, rapitorul ii permitea accesul la internet, iar Christina oferea indicii legate de camera in care este tinuta si update-uri despre actiunile rapitorului. Astfel, cand acesta i-a spus ca ii va da de mancare doar daca “prietenii” de pe Facebook ii dau suficiente Like-uri, Christina a primit intai niste alune (semn ca nu primise destule Like-uri), iar apoi un hamburger. Poza in care ea arata mesajul scris de rapitor a primit 954 de Like-uri, iar cea in care mananca hamburgerul are 1005 Like-uri si 411 comentarii.

Proiectul creat de Toshiba si Intel nu e foarte discret in privinta implicarii celor 2 branduri. Pe site, utilizatorii pot vedea episoadele aparute pana acum, pot afla informatii despre film, vad ultimele mesaje ale Christinei si... afla care este laptopul care a fost totul posibil.

Cum spuneam, singura legatura a Christinei cu exteriorul e un laptop Toshiba Satellite P775, cu procesor Intel Core i7. Ale carui trasaturi sunt subliniate inca din primul episod: lumina puternica a ecranului, capabila sa lumineze o camera intunecata, functia Facial Recognition pentru login rapid in retelele sociale, tastatura cu lumini care poate fi folosita chiar daca in jur este bezna, rapiditatea cu care se misca totul gratie procesorului Intel.

 

Intr-un clip, reprezentantii Toshiba si Intel explica motivul implicarii lor in proiect:

Pe 4 august a fost postat pe site ultimul episod al povestii, urmand ca pe 14 august sa fie unite toate partile intr-un singur film care va putea fi vazut online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related