50 de spoof-uri asteapta votul publicului si pe cel al juriului la editia 2011 a competitiei de parodiat reclame Grand Spoof. La indemnul JOE “Indrazneste sa-ti faci pauza publicitara asa cum vrei tu!”, participantii din acest an au parodiat atat reclame romanesti, cat si internationale. Spoof-urile au putut fi inscrise pana pe 2 august, urmand ca pana pe 11 august sa aiba loc etapa de votare, care va decide castigatorii celor doua premii puse in joc.
Autorul spoof-ului care va strange cele mai multe voturi pe platforma The Creator va fi premiat cu suma de 2.000 de lei, iar cel care reuseste sa stranga pentru spoof-ul sau cel mai mare punctaj din partea juriului va fi recompensat cu suma de 3.000 de lei.
Specialistii in comunicare care formeaza juriul din acest an sunt: Serban Alexandrescu - Managing Partner Headvertising, Liviu David - Creative Director Next Advertising, Claudiu Dobrita - Creative Director DRAFT FCB, Ana Militaru - redactor-sef IQads si Costin Radu - Managing Partner The Geeks. Cei 5 jurati vor da note de la 1 la 10 fiecarei lucrari inscrise, iar in cazul egalitatii primele doua pozitii vor fi ierarhizate de comun acord.
Cele mai bune 10 spoof-uri inscrise la aceasta editie vor face subiectul unei proiectii ce va avea loc in cadrul ADfel, in seara de 18 august, incepand cu orele 21:00, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, Bucuresti).
Grand Spoof este o competitie IQads, gazuita de The Creator si sustinuta de JOE.
Despre ADfel
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24FUN care ofera in fiecare an o saptamana de branded entertainment. ADfel a ajuns la a sasea editie si va avea loc in perioada 15-21 august la Club Fabrica, unde publicul va trai experiente inedite in jurul brandurilor curajoase pe un teren complex de joaca.