"As vrea o masa la 50 de metri, va rog". Parca si aud replica unui client obisnuit catre unul dintre angajatii unui restaurant din viitor. Pentru ca, daca lucrurile merg asa cum s-au intamplat pe plaja Crush, in Mamaia, weekend-ul trecut (pe 6 august, mai precis), e foarte posibil ca o simpla cina in oras sa implice si niscaiva adrenalina.
Timp de 30 minute, cei 22 de participanti la cina s-au asezat la o masa care, zic eu, s-a ridicat la cele mai "inalte" asteptari (Nu m-am putut abtine). La "Dinner in the sky" au putut participa 22 de iubitori de adrenalina, muzica (mixata live de DJ) si bere Beck's. Si ca si cum n-ar fi fost suficiente emotiile pentru o tura, s-au organizat 8 runde de adrenalina cu oameni care mai de care mai curajosi. Pana la final s-au adunat 150 de participanti.
Evenimentul face parte din campania promotionala "Beck’s te serveste la inaltime" care premiaza participantii cu premii in valoare de peste 20.000 de euro.
Despre conceptul evenimentului, Tiberiu Mercurian (Director de Marketing Bergenbier S.A.) spunea: "Beck’s si-a construit o reputatie din a le oferi fanilor experiente iesite din comun, care ii fac sa se simta diferiti. Evenimentul Dinner in the sky de la Mamaia propune, in premiera, o noua experienta neconventionala la inaltime – la propriu si la figurat”.
In casca mi se sopteste ca evenimentul este semnat de Lowe & Partners (Corina Angearu - Account Manager, Anca Ditu - Account Director, Alexandru Micu - Senior Art Director, Adina Stanescu – Copywriter, Mihai Fetcu - Creative Director, Andi Petre - BTL Coordinator) realizat in colaborare cu reprezentanti Bergenbier (Bordei Ecaterina - Brand Manager si Laurentiu Marin- Coordonator Evenimente).