Stiti reclamele alea la Adidas care chiar te fac sa vrei sa faci sport pe loc (dar pe care intotdeauna le vezi atunci cand iti este imposibil sa mergi la sala)? Azi am avut chef sa fac niste miscari la birou uitandu-ma la THE BEAT MASHINE, un proiect de pe site-ul adidas care promoveaza linia de echipamente Techfit.
The beat MASHine cheama utilizatoarele sa mash-uiasca din taste ecranele pe care 5 dansatoare arata miscari din stiluri diferite pe aceeasi melodie: “Clap your brains off!” (de la No somos machos pero somos muchos). Poti sa alegi sa ramana o singura fata in cadru, mai multe sau chiar toate. Si, daca apesi la intamplare pe tastele de la 1 la 5, in ritmul muzicii, aproape ca ai creat un videoclip.
In timp ce exerseaza miscarile, fetele iti pot arata din ce piese e compus outfit-ul lor. Astfel ca fiecare anunta cate un beneficiu pentru iubitorii de dans, fie ca te fac mai constient de postura, fie ca iti permit sa dansezi mai mult pentru ca absorb transpiratia. Si, dupa ce ai vazut ce miscari se pot face cu hainele astea, parca altfel iti vine sa citesti informatiile despre materialele folosite, croiala care permite libertatea de miscare, culorile disponibile... Mult mai bine decat un sir de next-next-next, nu?