Tutorialul Wild Party include o serie de reclame despre ingredientele unei petreceri demente, recomandate de publicul larg, care vor fi proiectate pe 19 august in cadrul ADfel la Fabrica (str. 11 iunie, nr.50).
Persoanele interesate pot contribui la proiectie trimitand recomandarile lor pe blogul IQads pana pe 16 august. Ele trebuie sa se refere la una dintre cele 9 etape ale unei petreceri complete: Pregatirea de acasa pentru party, Drumul pana la locul de party, Ajunsul la party, Small talk cu invitatii, Warm up Party, Flirtul, Nebunia/ Party/ Wild-ul, Chill-out si After Hours.
Fiecare participant poate propune oricate clipuri doreste, pentru oricate etape, singura conditie fiind aceea ca reclamele propuse trebuie sa fie cat mai in spiritul Desperados, adica sa prezinte petreceri wild, care merita povestite.
De pe 17 pana pe 19 august, echipa IQads va selecta reclamele care ilustreaza cel mai bine cele noua etape si le va include in Proiectia "Tutorialul Wild Party”, care va contine in jur de 150 de spoturi si va dura pana la 90 de minute.
Participantii ale caror propuneri au fost incluse in aceasta selectie, vor fi mentionati in cadrul proiectiei impreuna cu reclamele recomandate. Mai mult decat atat, acestia vor fi premiati cu baxuri de bere Desperados ca sa poata da drumul petrecerii si vor primi o pereche de catuse pentru inspiratie de continuare a petrecerii in stil Desperados.
Despre ADfel
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24FUN care ofera in fiecare an o saptamana de branded entertainment. ADfel a ajuns la a sasea editie si va avea loc in perioada 15-21 august la Club Fabrica, unde publicul va trai experiente inedite in jurul brandurilor curajoase pe un teren complex de joaca.