Dincolo de faptul ca este un client nou in portfolio-ul agentiei, HVB Banca pentru Locuinte a reprezentat pentru B&B o imensa provocare, pe mai multe planuri: un brand nou, un produs relativ necunoscut pentru publicul roman, un brief complex, impanat cu detalii tehnico-financiare nu intotdeauna pe intelesul creativilor. In plus, totul facea obiectul unui pitch care ne punea iarasi ursuletii fata in fata cu marii predatori ai junglei publicitare romanesti.
La noi in barlog, abordarea creativa a pornit de la o constatare de bun simt: cand trebuie sa inghiti o paine intreaga, e preferabil totusi sa o tai felii... Astfel, propunerea B&B s-a individualizat prin faptul ca inlocuia o executie potential didactica si tehnica (a se citi "indigesta") cu cinci executii scurte, clare, aerisite si prietenoase. Aceasta originalitate a fost dublata de alegerea noastra deliberata de a pune accentul pe problemele reale ale consumatorului, franchetea discursului fiind - in viziunea B&B - unul din elementele care pot contribui decisiv la stabilirea credibilitatii ofertei HVB Banca pentru Locuinte.