Dementa poveste a noii limonade de la Prigat

Dementa poveste a noii limonade de la Prigat

Ultima campanie de la Prigat, de data asta pentru produsul “Prigat Limonada cu Menta”, contine spoturi complet diferite de spotul pentru cealalta limonada marca Prigat, in care un urs alerga personajul din imagini pentru ca sucul avea ataaaat de multa miere. S-a facut un pas, da, dar in ce directie?

Punctul a)

Spoturile pentru noul produs (“Plaja” si “Talk show”) Prigat sunt o copie dupa clipurile care au circulat pe net cu Annoying Orange. E-adevarat ca e putin probabil ca viralele de care va ziceam sa aiba acelasi target ca cel care se uita la TV la posturile romanesti, dar o copie ramane o copie oricat de greu detectabila ar fi.

Punctul b)

Toate glumele se concentreaza in jurul bancului mai mult decat expirat cu “bomboana de lapte si bomboana de menta”. (Sa ridice o mana virtuala cine nu l-a auzit sau nu l-a spus, la randul lui, macar o data). Si contextul in care sunt construite spoturile, dupa cum urmeaza sa vedeti, pare sa fie doar un pretext pentru ca gluma “de menta/dementa” sa fie introdusa. Gluma care a devenit si sloganul produsului: “Racorire dementa de la Prigat Limonada cu Menta”.

Prigat Limonada de Menta – “Plaja”

Avem asadar Lamaia si Menta, animati dupa chipul si asemanarea Annoying Orange. Menta il ameninta pe Lamaie ca urmeaza sa faca o limonada folosind puterea mintii. Tot ce a putut Lamaie sa-i raspunda inainte sa fie taiat de un cutit magic zburator, a fost “Eeee, cu puterea mintii!”. Da, ma declar convinsa. Ma duc sa-mi cumpar limonada de menta.

Prigat Limonada de Menta – “Talk show”

O sa vedeti aici ca dialogul e construit ca un pretext, cam fortat, care duce, unde altundeva? La o glumita “dementa”. Cei doi sunt invitati la un talk show, unde fara vreun motiv evident, Lamaie il insulta pe Menta spunandu-i “verzitura” si mai tarziu “dementule”. Vizibil ofensat de aceste grave injurii, Menta ii spune la randul lui “fiu de citrica”. Cei doi continua sa se certe, iar dialogul se termina cu “Hai afara sa ne racorim, daca ai clorofila in tine”. Presupun ca scopul ascuns al bataii este sa se amestece atat de tare, incat sa devina limonada. Sau ce?

Si, reducem articolul asta la un calcul matematic: adunati punctele a) si b) inmultiti cu exemplificarile enervante de mai sus, iar rezultatul asezati-l pe o scara de la 1 la 10, unde 1 este “imi displace complet” si 10 este “il ador”. Ce va iese?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

iulian sirbu
acum 13 ani
Participare la Grand Spoof 2011, cu legatura directa cu articolul dumneavoastra:

http://www.youtube.com/watch?v=mJGqrvX3u4o&feature=player_profilepage

Popovici Nicolae
acum 13 ani
frumusica reclama
flavia voicu
acum 13 ani
Hahahah!!!! Deci daca nu vedeam reclamele astea habar nu aveam cine naiba e Annoying Orange. Nu ca m-ar interesa dar ca si idee!! Imi place Prigat la nebunie si imi plac reclamele lor, acum ca's copiate ori nu...who cares :))


Branded


Related