Utilizatorii de smartphones care petrec primele 5 minute ale oricarei intalniri dand check-in si cautand un status witty pentru Facebook se vor simti foarte incurajati de mesajul HTC Cha Cha despre butonul dedicat Facebook: “Apasa-l!”. Si, pentru ca au vazut cel putin primul episod din Robotzi, il vor citi “Apaaaaasa-l!”.
Campania de promovare HTC Cha Cha contine, pe de o parte, bannere clasice, care se desfasoara la mouseover si duc spre pagina de prezentare a telefonului de pe site-ul HTC.
De asemenea, campania are si proiecte speciale. Filmele de pe Cinemagia ruleaza pe un ecran de HTC Cha Cha, alaturi de un call to action cu mesajul “Comanda acum!”, cu link spre magazinul online de pe site-ul Orange. Tot pe Cinemagia este si un takeover care prezinta atat butonul special de Facebook, cat si alte caracteristici ale telefonului.
Pe Metropotam, la mouseover pe butonul de Recommend din josul articolelor (adica exact unde s-ar duce un utilizator de smartphone), apare telefonul HTC Cha Cha, cu link catre pagina de Facebook HTC Romania, sectiunea HTC Cha Cha.
Asa ajung utilizatorii sa vada si site-ul HTC, si site-ul Orange (unicul distribuitor in Romania), si pagina de Facebook HTC Romania.