Proiectul "Primul Salariu", creat de Kinecto pentru BCR PENSII pentru a incuraja tinerii sa aleaga singuri administratorul fondului de pensie obligatorie, in loc sa fie repartizati aleatoriu de catre sistem, e promovat prin Facebook Page, Facebook Ads si Google AdWords, informeaza un comunicat emis de Tempo.
Targetul este format din tinerii aflati aproape de varsta primului salariu, care urmeaza sa devina eligibili pentru sistemul pensiilor private obligatorii.
"Inainte de a demara acest proiect, am ajuns la Kinecto cu o problema simpla: cum am putea sa le vorbim tinerilor despre pensie, evitand sa folosim acest termen, deoarece este o notiune extrem de indepartata pentru tineri. Solutia propusa de ei ne-a castigat prin ingeniozitatea ei, dar mai ales prin puterea de a genera conversatii in mediul online. Proiectul ne permite sa ascultam povestile posibililor participanti ai BCR PENSII si sa ne apropiem de nevoile lor", a declarat Mihnea Diaconu (Director Vanzari, BCR PENSII).