[Update] "Bravo Kiss FM" implementata al doilea an consecutiv de OMD Romania pentru producatorul de sucuri naturale Rauch

Agentia de media a producatorului de sucuri naturale Rauch, OMD Romania, a implementat pentru al doilea an consecutiv “Bravo Kiss FM”, informeaza un comunicat emis de OmnicomMediaGroup. Campania desfasurata sub sloganul “Stai cu urechea pe Kiss FM” a fost comunicata pe platforma Kiss prin radio, TV si online. “Bravo Kiss FM” a avut loc in perioada 20 iunie – 22 iulie si a promovat un concurs in cadrul caruia ascultatorii Kiss FM trebuiau sa inscrie printr-un SMS, in  programele de dimineata, indiciile zilnice oferite in emisiunile radio.

Odata inscrisi in concurs, participantii erau sunati inapoi de DJ-ii de serviciu care verificau daca au retinut indiciile zilei respective. Erau considerati castigatori cei care retineau indiciile si puteau face dovada achizitionarii unuia dintre produsele participante la promotie. Campania a avut drept premii 20 de excursii a cate 2 persoane in Austria, la Beach Voleyball Party in Klagenfurt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related