Sunteti pregatiti? Va invit sa ne imbarcam intr-o aventura! Gata? V-ati pus centurile? Incepe.
[In sala de spectacol, cat si in creierele cititorilor, se lasa tacerea si se instala suspansul].
Avem mai intai un leaderboard expandabil cu un call to action scris CU ROSU ca sa SARA IN OCHI si SA ATRAGA ATAT ATENTIA, CAT SI CLICKUL: “Savureaza NOUL GUST (ca si cum asta ar fi motiv suficient sa-l incerci: "E nou? A, pai atunci dati-mi 3 sticle. Ba nu, 4! A, sunteti mandri de el?) delicios de lamaie!”.
Dar cand a fost gustul de lamaie delicios? EVER? CAND AM PUS ZAHAR PE EL! DOAR ATUNCI! Deci nu stiu daca nu cumva “lamaia” se va anula cu “deliciosul” din HEADLINE. Dar noroc ca e scris cu rosu.
Eu ii inteleg, sa stiti. Adica daca urma INTERACTIUNEA cu utilizatorul internet, atunci ce mai contau vorbele? Au scris cu rosu call-ul to action? (da, am articulat bine). Au scris. AU PUS CAPS? Au pus. Foarte bine, pot sa traga un pui de somn linistiti. Pentru utilizatori URMEAZA AVENTURA!
SUNTETI GATA? Am intrebat: SUNTETI GATA? NU VA AUD!
Ei bine, acu-i acu’. Avem un buton albastru ca logo-ul Nestea (o bila alba, bravo). Unde va merge el? Se va duce catre stanga si ne va dezvalui cum ar fi "gustul delicios de lamaie" daca ar putea fi cuprins intr-un banner sau se va duce la dreapta si ne va arata fix acelasi lucru? Care sa fie? O alegere foarte grea, nervii sunt incordati la maxim, simt pe tampla un strop de sudoare cum porneste agale spre tastatura…
Suspansul creste…incredibilele aventuri ale slider-ului Nestea cu gust NOU si delicios de lamaie urmeaza sa se desfasoare in fata ochilor nostri. Da, da, nu e nici o gluma. IN FATA OCHILOR NOSTRI!
Am pozitionat cursorul pe buton. Am apasat si AM TRAS! La STANGA. Si ce mi-a fost dat sa vad? O feerie! Un dans nemaipomenit al unor jumatati de lamai care uite-asa se infloreau si se imboboceau si se dezboboceau, mai ceva ca rochiile dansatoarelor de la Moulin Rouge! Whoa! Cat de frumos! Si apoi, ghici ce-am facut? Am tras la DREAPTA. Si ce mi-a fost dat sa vad? O feerie! Un dans nemaipomenit al unor jumatati de lamai care uite-asa se infloreau si se imboboceau si se…
Intr-un tarziu, cand mouse-ul gafaia de placere (ma rog eu nu folosesc mouse, dar de dragul expresiei, hai sa zicem), am gasit puterea sa zic “Sesam, inchide-te” (=am apasat close) si cearsaful interactiv s-a facut leaderboard la loc. Am rezistat cu greu tentatiei de a apasa pe “Joaca din nou” si am dat click pe “Intra in lumea Nestea”, unde speram sa se intample ceva un pic mai distractiv decat s-a intamplat in bannnerul asta, mai ales ca de data asta mi se promitea O LUME.
Pe nestea-lemon.ro, insa, pe langa faptul ca puteti vedea SPOTUL (ceva complet neasteptat) si puteti verifica in ce sticle se mai imbuteliaza “Ice tea-ul preferat al Romaniei”, ce credeti ca mai puteti gasi? Ce credeti ca va mai asteapta in Lumea Nestea? UN JOC! “Aaa, deci aici e adevarata interactiune!” imi zic. “In banner au pus si ei ce s-a putut pune intr-un banner, dar aici e taramul distractiei promise!”.
Dau click pe joc, imi zice sa creez o combinatie pe gustul meu, apas pe butonul binecunoscut si, cand colo, ce sa vezi? ACELEASI NENOROCITE DE LAMAI JOACA HORA UNIRII IN SUS SI IN JOS SI IN JOS SI IN SUS DE PARCA AR FI CU ADEVARAT DELICIOASE.
Si acum, in timp ce utilizatorul roman de internet se auto-hipnotizeaza cu lamaile astea taiate felii sa cumpere Nestea in loc de Lipton, sa le uram succes clientilor care apreciaza interactivitatea online pe internetul www. Sunteti gata?
Comentarii
hehe, Dragos, eu si pt ca am cunoscut-o i-am apreciat si ii gust stilul .
Cat despre tine Ana, te mai facusi cu un admirator :))
- Alex, e in regula daca n-avem cu totii aceleasi gusturi, mersi oricum ca ai poposit pe la noi:)
- czdragos, ne vedem pe FB
- hello again, Gloria, si mersi pentru aprecieri
- malamute (nice nickname, ce inseamna?), multumesc pentru "interventie" :)