Am mai intalnit replica 'Ma duc la o bere. E pentru o cauza nobila!', dar niciodata pana acum nu a mai putut fi spusa cu atata seriozitate. In multe reclame la bere, barbatii apar ca victime unor prietene cicalitoare, care ii vor sechestrati in casa. Barbatii accepta situatia, dar gasesc moduri de a se eschiva.
Teletransporterul creat de Saatchi & Saatchi Argentina pentru berea Andes facea extrem de plauzibile scuzele spuse de barbati atunci cand erau la o bere, si nu la serviciu/spital/curs de karate/Bar Mitzvah.
Campania castigatoare la Cannes Lions merge cu un pas inainte, dar pentru alta bere. Tot Saatchi & Saatchi Argentina a oferit pentru bautorii de bere Norte "Cea mai buna scuza gasita vreodata". Se pare ca femeile nu rezista atunci cand e vorba de frumusetea orasului sau de soarta copiilor, asa ca pentru fiecare capac de bere Norte pus de baieti in urnele din baruri, o echipa Norte a dedicat un minut de fapte bune. Cu cat mai multi iubiti iesiti la bere, cu atat mai multe locuri frumos amenajate in oras. Cu cat mai multi prieteni intorsi acasa mirosind a Norte, cu atat mai multi copaci plantati.
Prietenele erau tinute la curent cu evolutia faptelor bune din baruri cu ajutorul contoarelor montate in intersectii.
In total, baietii au muncit sa stranga 50.043 de minute de fapte bune, adica vreo 34 de zile de baut o bere/minut, o luna si ceva in care au fost reparate scoli, au fost curatate parcuri, s-au restaurat monumente, s-au plantat copaci si au fost curatate lacuri.
Oare care e urmatoarea bere pentru care Saatchi & Saatchi Argentina va gasi o scuza si mai buna decat “cea mai buna scuza gasita vreodata”? Sau nu ar fi si mai bine sa nu mai fie nevoie de scuze pentru a bea bere?
Comentarii