Reteaua de publicitate Etarget a lansat azi serviciul Retarget, care isi propune sa le aduca aminte vizitatorilor de pe site-ul unui advertiser de produsele si serviciile acestuia prin folosirea unui sistem de identificare si de urmarire ulteriora pe site-urile din reteaua Etarget, informeaza un comunicat emis de Etarget.
Pe site-urile promovate (ale advertiserilor care doresc sa foloseasca Retarget) se integreaza un cod. In momentul in care utilizatorii viziteaza un site, sistemul ii identifica si ii recunoaste in momentul in care acceseaza alte site-uri. Astfel, produsele si serviciile (advertiserului respectiv) sunt promovate prin afisarea reclamelor tintite in zonele de publicitate ale Etarget sau ale altui sistem folosit pana cand utilizatorul este dispus sa le achizitioneze sau sa afle mai multe despre ele.
Comentarii
De ce aș folosi Retarget și nu Google AdWOrds?
Nu știu cine poate da răspunsul la această întrebare :)
In al doilea rand, avem si persoana care sa-ti oferte consultanta gratuita in conceperea reclamelor, in alegerea cuvintelor cheie, etc. Si persoana pe care poti sa o suni cand ai nevoie de ajutor. :)
Apoi, mai avem si o dubla selectie a site-urilor care se inscriu in retea. Una automata, realizata de un sistem, si una realizata de oameni. Asta inseamna ca sansele ca reclama sa apara pe un site "dubios" langa un mesaj de genul "ajuta la cresterea acestui site cu un click pe aceasta reclama" sunt aproape 0. :)
Mai sunt si alte motive pe langa acest "human touch", dar cel mai bine este sa incerci ambele servicii si sa vezi singur care este mai bun pentru tine. ;)